Cursuspakket is niet geleverd of zoek in de post

Je pakket wordt vlak voor het starten van de cursus verstuurd. Je ontvangt een track&trace zodra PostNL het pakket gescand heeft.

Had je het pakket al verwacht of staat de track&trace op ‘geleverd’ terwijl je niets hebt? De volgende scenario’s komen dan vaak voor:

  • Een halve dag later belt de postbode alsnog aan met het pakket. Raadselachtig, maar: jeej!
  • Ik hoor geregeld van mensen dat ze de e-mail van PostNL (over dat het dan bij de buren ligt) niet ontvangen. Zou je willen checken bij de buren of daar je pakje is?

Mail ook gerust naar cursus@temperamentvollekinderen.nl dan kijken we met je mee.

Kom je er niet uit?

Je kan je vraag ook altijd stellen in de community, waar veel mensen met je mee willen denken. Of mail ons: cursus@temperamentvollekinderen.nl

Verder zoeken…

Mijn vraag voor de Q&A past niet in het formulier

Ik kan me echt heel goed voorstellen dat het niet altijd gemakkelijk is om een vraag korter te formuleren. Zeker als je bang bent dat de context verloren gaat. Het is een heel bewuste keuze om toch voor een maximaal aantal tekens te kiezen. Onze ervaring is zelfs dat...

Lees meer

Staat de live nog niet in mijn leeromgeving?

Wat goed dat je direct aan de slag wilt met het terugkijken van de live. De link naar de live wordt handmatig in de loop van de dag op vrijdag geplaatst in je leeromgeving. Wil je liever sneller de live terugkijken? Dat kan! In je leeromgeving vind je via: Livesessies...

Lees meer

Technische problemen met Kajabi

Wanneer er problemen zijn met je app of met je leeromgeving via de browser, kan het zo zijn dat het werkgeheugen wat vol zit. Dit los je op door: 📱 Zowel app als telefoon af te sluiten en vervolgens opnieuw op te starten. Soms moet het werkgeheugen even worden...

Lees meer

Sommige linkjes doen het niet in de Kajabi-app!

Echt heel onhandig dat de linkjes het niet doen!We hebben nauw samengewerkt met de ontwikkelaars van het platform om het probleem te onderzoeken van de linkjes. Op dit moment is er geen directe technische oplossing beschikbaar. Gelukkig hebben we een heel handig...

Lees meer

Ik wil mijn (achter)naam niet in de community-app

Wat goed dat je al de community bent ingedoken! Wanneer je je naam in de community-app wil aanpassen krijg je een melding waarop je kan klikken, vervolgens kun je je naam aanpassen op deze manier: login klik rechtsboven op het rondje (profielfoto) kies 'settings' pas...

Lees meer

Ik heb mijn inloggegevens niet

Eerder de minicursus bij het boek (of een andere cursus) van Eva gedaan? Dan kun je met diezelfde inloggegevens ook nu weer inloggen. Zo heb je mooi alles bij elkaar staan. Je krijgt dan na het inschrijven van een nieuwe cursus geen nieuwe mail met als onderwerp: Jouw...

Lees meer

Inloggen in mijn leeromgeving lukt niet

Oeh, daar wil je natuurlijk zo snel mogelijk weer in. Wat gebeurt er precies? Heb je je inloggegevens niet (meer) of krijg je een foutmelding? Klik hier als je je inloggegevens niet (meer hebt). Foutmelding bij inloggen in Kajabi We gaan je zo snel mogelijk helpen. Om...

Lees meer