Wanneer er problemen zijn met je app of met je leeromgeving via de browser, kan het zo zijn dat het werkgeheugen wat vol zit. Dit los je op door:
📱 Zowel app als telefoon af te sluiten en vervolgens opnieuw op te starten. Soms moet het werkgeheugen even worden opgefrist om apps weer goed te laten functioneren.
💻 Sluit zoveel mogelijk tabbladen. Helpt het niet, herstart dan je laptop of computer. Soms is het ook nodig om je cookiegeschiedenis te wissen.
Het kan ook liggen aan dat je werkt met een verouderde browser of app:
📱 Zorg ervoor dat je Kajabi-app en je besturingssysteem de laatste versie heeft. Sluit je app en telefoon na het updaten altijd af en herstart voor je nieuwe poging
💻 Zorg ervoor dat je browser en je besturingssusteem de laatste versie heeft. Sluit je browser en laptop of computer na het updaten altijd af en herstart voor je nieuwe poging.
Wil het niet? Mail je ons dan op cursus@temperamentvollekinderen.nl ? Vertel in je mail:
- Of je een foutmelding krijgt en zo ja, wat er precies in die melding staat, misschien kun je een printscreen maken.
- Welke stappen je al gedaan hebt om het te verhelpen.
- Wat je versienummer van app/besturingssysteem/browser is
Dank je wel voor je geduld en je hulp hierbij. Samen vinden we zeker een oplossing!