Ik heb mijn inloggegevens niet

Eerder de minicursus bij het boek (of een andere cursus) van Eva gedaan?

Dan kun je met diezelfde inloggegevens ook nu weer inloggen. Zo heb je mooi alles bij elkaar staan. Je krijgt dan na het inschrijven van een nieuwe cursus geen nieuwe mail met als onderwerp: Jouw account voor ‘Eva Bronsveld Academy’.

Ben je deze inloggegevens vergeten? Je kunt naar de inlogpagina gaan en op ‘forgot password’ klikken. Dan kun je zelf je nieuwe wachtwoord kiezen.

Nooit eerder een cursus gedaan van Eva?

Dan is misschien de Jouw account voor ‘Eva Bronsveld Academy’ mail ergens blijven hangen. Misschien in een spamfilter of door een technische hickup. Meestal is je account dan wel helemaal goed ingeregeld en kun je via de inlogpagina klikken op ‘forgot password’. Dan kun je zelf je wachtwoord kiezen.

Zat de mail met inloggegevens inderdaad in je spam? Geen zorgen, dit is de enige mail die vanuit je leeromgeving zelf wordt verstuurd, dus je zult hierdoor geen verder cursusmails missen.

Hier vind je hulp bij het niet ontvangen van de welkomstmail of de vrijdagsmails.

Kom je er niet uit?

Je kan je vraag ook altijd stellen in de community, waar veel mensen met je mee willen denken. Of mail ons: cursus@temperamentvollekinderen.nl

Verder zoeken…

Mijn vraag voor de Q&A past niet in het formulier

Ik kan me echt heel goed voorstellen dat het niet altijd gemakkelijk is om een vraag korter te formuleren. Zeker als je bang bent dat de context verloren gaat. Het is een heel bewuste keuze om toch voor een maximaal aantal tekens te kiezen. Onze ervaring is zelfs dat...

Lees meer

Staat de live nog niet in mijn leeromgeving?

Wat goed dat je direct aan de slag wilt met het terugkijken van de live. De link naar de live wordt handmatig in de loop van de dag op vrijdag geplaatst in je leeromgeving. Wil je liever sneller de live terugkijken? Dat kan! In je leeromgeving vind je via: Livesessies...

Lees meer

Technische problemen met Kajabi

Wanneer er problemen zijn met je app of met je leeromgeving via de browser, kan het zo zijn dat het werkgeheugen wat vol zit. Dit los je op door: 📱 Zowel app als telefoon af te sluiten en vervolgens opnieuw op te starten. Soms moet het werkgeheugen even worden...

Lees meer

Sommige linkjes doen het niet in de Kajabi-app!

Echt heel onhandig dat de linkjes het niet doen!We hebben nauw samengewerkt met de ontwikkelaars van het platform om het probleem te onderzoeken van de linkjes. Op dit moment is er geen directe technische oplossing beschikbaar. Gelukkig hebben we een heel handig...

Lees meer

Ik wil mijn (achter)naam niet in de community-app

Wat goed dat je al de community bent ingedoken! Wanneer je je naam in de community-app wil aanpassen krijg je een melding waarop je kan klikken, vervolgens kun je je naam aanpassen op deze manier: login klik rechtsboven op het rondje (profielfoto) kies 'settings' pas...

Lees meer

Inloggen in mijn leeromgeving lukt niet

Oeh, daar wil je natuurlijk zo snel mogelijk weer in. Wat gebeurt er precies? Heb je je inloggegevens niet (meer) of krijg je een foutmelding? Klik hier als je je inloggegevens niet (meer hebt). Foutmelding bij inloggen in Kajabi We gaan je zo snel mogelijk helpen. Om...

Lees meer